piątek, 27 marca 2015

INFORMACJA

Witam Was wszystkich. Chciałabym Wam powiedzieć, iż irytuje mnie fakt ludzi piszących "dodaj następny dłuższy", "20 to za dużo komentarzy" itp.
Po pierwsze: piszę rozdziały dla przyjemności i dodaje je kilka razy w tygodniu. Uwierzcie, że napisanie długiego rozdziału zajmuje mi około 3 godzin, a zważając na to, że mam codziennie lekcje do 16, a popołudniami jeżdżę konno to naprawdę trudno jest mi pisać bardzo długie rozdziały i dodawać je na bieżąco.
Po drugie: Jest 20 rozdział i widzę jaka jest statystyka, a jest naprawdę duża przy rozdziale dobija do 200 wyświetleń. Więc skoro ludzie czytają mojego bloga to miłoby było gdybyście pokazali, że robię to też dla kogoś, a nie tylko dla siebie.

Dziękuję za uwagę, następny rozdział będzie tak jak już to ustaliłam.
Miłego dnia!
I dziękuję wszystkim za wszystkie miłe komenatarze i wsparcie. Kocham Was!

@pvcixx

1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się tym i pisz dalej jak ty chcesz. To twoje ff a nie ich i jesli im coś nie pasuje to nie muszą tego czytać :*

    OdpowiedzUsuń